Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Ο καλύτερός μου φίλος...φεύγει

Καλημερούδιαα..
Ξέρω..ξέρω..Είναι πολύ συνηθισμένο θέμα!Ο καλύτερός μου φίλος είναι........και μπλα μπλα μπλα 

Ο δικός μου κολλητός με μια λέξη περιγράφεται και αρχίζει από <<Α>>........
ΑΔΕΡΦΟΣ
Τι κάνεις όταν φεύγει ο άνθρωπος που ξέρεις πως μια ζωή θα είναι εκεί για σένα;Αυτός που σου στάθηκε σε δύσκολες στιγμές ενώ για τους άλλους ήσουν απλά η περίπτωση του...<<σε καταλαβαίνω..>>;Αλήθεια, πώς αντιμετωπίζεις κάτι τέτοιο;
Εγώ και ο Κ.. είμαστε δεμένοι με κάτι δυνατό...δεν ξέρω αν είναι φιλία ή κάτι άλλο.Είναι αυτό το δέσιμο που καταλαβαίνεις τον άλλο πριν προλάβει να μιλήσει.Εκεί που είμαι έτοιμη να του σπάσω το κεφάλι(είναι και μεγάλο) είμαι έτοιμη να του ζητήσω συγγνώμη και όλα καλά.
Θυμάμαι τους αμέτρητους τσακωμούς μας, τις βλακείες, τα κουτσομπολιά, τις κρυφές συνεργασίες μας στη σχολή και μεταφέρομαι άγαρμπα στο ΤΩΡΑ. Γιατί περνάει τόσο γρήγορα ο καιρός; Το τώρα με τρομάζει..με τρομάζει και το αύριο. Η οικονομική κατάσταση της χώρας μας είναι άθλια (σώωωωωπα!!!δεν το βλέπουμε), δεν γνωρίζουμε τι μέλλει γενέσθαι και το μόνο που μας μένει είναι αυτά τα ένα,δύο,τρία (ούτε δοκιμές σε μικρόφωνο να έκανα) άτομα που είναι το στήριγμά μας.
Τέτοιο στήριγμα είναι και για μένα ο Κ....φίλος και οικογένειά μου μαζί!
Αν μπορούσα να κάνω μια ευχή αυτές τις δύσκολες μέρες που περνάμε σαν λαός,αυτή θα ήταν να βρει ο καθένας από εσάς έναν τέτοιο άνθρωπο όπως εγώ έχω τον φίλο μου τον Κ.......Τα λεφτά(ευρώ/δραχμή: ότι θέλεις παίρνεις) φεύγουν σαν ατμός..φσσσσσ(κάτι μου θυμίζει αυτό..κάτι μου θυμίζει). Τέτοιοι φίλοι έρχονται μια φορά και φρόντισε όταν έρθει...να τον κρατήσεις!!!
Τα φιλιά μου!

                                                                                                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου